امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد درویش لبه پرتگاه| مدیرعامل پرسپولیس کنار می‌رود؟ سید حسین حسینی در کنار مداح معروف+عکس حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر پایان حضور بیرانوند در پرسپولیس| سلام بیرو از تبریز! عارف غلامی یاغی می‌شود؟ تیر حمید مطهری به سنگ خورد
سرخط خبرها

بدشانسی پشت بدشانسی برای استقلال| پول بودروف برگشت خورد، پنجره بسته ماند!

  • کد خبر: ۶۱۶۸۵
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
بدشانسی پشت بدشانسی برای استقلال| پول بودروف برگشت خورد، پنجره بسته ماند!
درحالیکه استقلال دیروز پول بودروف را تمام و کمال به حساب این بازیکن واریز کرده بود، حالا مشخص شده این پول به دست بازیکن سابق استقلال نرسیده و پنجره آبی ها همچنان بسته خواهدماند.

به گزارش شهرآرانیوز، روز یک‌شنبه، باشگاه استقلال طی اعلامیه‌ای رسمی، اعلام کرد که بخشی از مطالبات بودروف پرداخت شده است و روز بعد، حجت نظری با اعلام پرداخت کامل مطالبات بودروف اعلام کرد که طی دو روز آینده پنجره نقل و انتقالات استقلال باز می‌شود.

با این حال امروز (سه‌شنبه) مشخص شد که مطالبات پرداخت این بازیکن از حسابش برگشت خورده است و باشگاه به دنبال این است تا با یک حساب دیگری مطالبات بودروف را پرداخت کند.

حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال در گفت‌وگویی رادیویی در این رابطه گفت: حساب اعلام شده توسط بودورف با مشکلاتی مواجه بود و با وجود اینکه کل پول را واریز کرده بودیم، برگشت خورد. دیروز (دوشنبه) مذاکراتی با این بازیکن و فیفا از طریق ایمیل انجام شد. این بازیکن حساب جدیدی اعلام کرد. هم فیفا اعلام کرد که، چون پول واریز شده و مشکل از حساب بازیکن بوده، پنجره نقل و انتقالاتی را به محض واریز پول و اعلام سوئیفت، باز خواهد شد. امروز پول را واریز خواهیم کرد و پس از آن، پنجره باشگاه استقلال باز می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->